Kadıköy’de iki isme büyük tepki!

Kadıköy’de iki isme büyük tepki!

Fenerbahçe’nin evinde Antalyaspor’u ağırladığı maçta iki futbolcuya tepkiler vardı. 

Sarı lacivertli taraftarlar maçın 83. dakikasıyla birlikte  kötü oynadıklarını düşündükleri Ozan Tufan ve Emmanuel Emenike’yi ıslıklamaya başladılar. 

Mehmet Topal bunun üzerine tribünlere dönüp “yapmayın” işareti yapsa da tepkiler devam etti. 

Tarih: 13.05.2017 20:46

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.