Fenerbahçe’yle kozlarını paylaşacak olan Çaykur Rizespor’un takım kaptanı Kweuke, zorlu randevu öncesi iddialı konuştu.
“Her maç 3 puana odaklanmış durumdayız” diyen Kamerunlu forvet, “Çalışmaktan başka çıkış yolumuz yok. Ligde kalmak için savaşacağız. Eğer takım olarak iyi oynar ve mücadele edersek Fenerbahçe defansının üstesinden gelebileceğimi düşünüyorum” dedi.(Fanatik)
Tarih: 28.04.2017 08:55